Maksimimäärä 26+2. Voit ilmoittautua IN, vaikka vuoro olisi jo täynnä. Lopullinen kokoonpano nähtävillä n. klo 20.15.

Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja

Ilmoittautumiset

33
0
Ei ketään
70
Kunnia-GM Kettu Nika Sulo Milla Magia Pasanen J Paul Phoenix Hormoni-Helin Antti M Hexman KK Jarno ex-liigaGM Teemu A Yugo #37 Puska Pölö Harri J Härkä Nikke Ankara AVAINHLÖ Артю́хин Baloo Tiger Balm Liukko Morgan Torts AVAINHLÖ Bambi Jari K Saukko-Martti Hurtta Maatalousministeri Super-Porsu Budi Puuli Sotamies Siirilä Vävyseus Paksu-Toni Tjöner Pikku-Pate Pieni Meisseli Tero V Kostaja Nick Marsipaanimies Toivo H Pihis Nuori Filipp Mikke H Lakupötkö Suikale Jussi M Leppis Try out Jonne Lopo Try out Veeti Late K Aki A MV Kari L MV Ville Vagina MV PAG MV Lauri L. MV MV Prinssi Harry Qlli MV Juha Mv Nico MV Vättö (MV) Harri (MV) Nicolas Y Evgeni M Jesse J Ronny Lakes Joona MV Gabriel (MV)

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot